FAQ
Zapraszamy do zapoznania się z listą częstych pytań. Jeśli nie znajdziesz wśród nich odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas na adres: vinove@vinove.pl
Czym oferta VINOVE różni się od oferty innych sklepów tego typu?
Atest jest certyfikatem potwierdzającym niepowtarzalność wyrobu i unikalny sposób jego wytworzenia.
Jak odróżnić oryginalne produkty?
Oryginalne produkty są sygnowane pieczęcią zakładu, w którym zostały wytworzone, lub ukrytym znakiem.
Dlaczego warto kupować w VINOVE?
Możesz mieć pewność autentyczności, wartości i niepowtarzalności kupowanych tu produktów.
W jak sposób mam konserwować wyroby VINOVE?
Każdy wyrób …
Zalecamy …
Czy Internet wiernie oddaje wygląd produktu?
Dołożyliśmy wszelkich starań, by zdjęcia prezentowane w sklepie VINOVE jak najwierniej prezentowały nasze produkty. Warto jednak pamiętać, że kolory na każdym monitorze są wyświetlane w nieco inny sposób. Może się więc zdarzyć, że kolorystyka produktu będzie nieco odbiegać od kolorystyki zdjęcia. Na zdjęciu trudno jest również oddać wszystkie szczegóły i pokazać produkt z każdej strony. Dlatego warto przeczytać również opis, który jest uzupełnieniem zdjęcia.
Co się stanie, jeśli produkt mi się nie spodoba?
Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić, lub wymienić na inny. W VINOVE znacznie wydłużyliśmy czas przewidziany ustawowo na zwrot towaru. U nas masz na to aż 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Możesz nie podawać przyczyny zwrotu zakupionego towaru (choć będziemy wdzięczni, jeśli nas o niej poinformujesz – to dla nas cenna wskazówka). Koszty przesyłki zwrotnej ponosi w takim przypadku Klient.
Czy transakcje realizowane przez Internet są bezpieczne?
W VINOVE szczególną uwagę zwracamy na bezpieczeństwo transakcji. Wszyscy agenci rozliczeniowi posiadają stosowne certyfikaty i zostali dobrani pod kątem wysokiej jakości oferty i standardów bezpieczeństwa. Oczywiście, kupując przez Internet należy zachować podstawowe zasady bezpieczeństwa w sieci.
Czy produkty My Poland mogą być wysyłane w dowolne miejsce na świecie, czy są jakieś ograniczenia?
W VINOVE nie ma ograniczeń co do wysyłki produktów. Wybraliśmy do współpracy takich kurierów i firmy pocztowe, które mają renomę i doświadczenie w dostarczaniu przesyłek na cały świat. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w dziale Warunki dostawy.